Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 4WD CVT ,
pokojnie. Mitsubishi, zwłaszcza tym modelem, nie ma ochoty wyprzedzać konkurencji, po prostu ją dogania. Nowy Eclipse Cross, choć bazuje na płycie podłogowej znanego od dawna Outlandera czy ASX-a, w rzeczywistości jest nowym autem. Nawet stylistycznie, jeśli się przyjrzycie, wbrew pozorom Eclipse różni się od swojego większego brata. Przód jest bardziej agresywny, z ostrzejszymi rysami, natomiast tył to już fanaberia… klientów. Tych osób, które od SUV-a oczekują nie tyle praktyczności co oryginalności. I w tym miejscu trzeba przyznać, że tak odważnie narysowanego mitsubishi już dawno nie widzieliśmy.Przednie fotele też są wygodne, ale mogły by dać się bardziej obniżać. Kierownica również mogłaby się przestawiać w większym o centymetr lub dwa zakresie. Nie ma natomiast zastrzeżeń co do czytelności i funkcjonalności kokpitu. Schowki są pojemne i na swoim miejscu. Zegary także są czytelne, a duże lusterka zewnętrze i dwuczęściowa szyba z tyłu dają znakomitą widoczność, wspomaganą dodatkowo kamerą 360 stopni (od wersji Intense Plus), której włączenie następuje po wciśnięciu przycisku na kierownicy – bardzo wygodne rozwiązanie – lub oczywiście biegu wstecznego.


  PRZEJDŹ NA FORUM